Tid som flytt

Flytt innebar som synes bloggstiltje. Nu har Liza skaffat en bloggbebis så jag har lovat att ta bättre hand om min. Men jag måste erkänna att motivationen har varit större. Wello. Vi börjar med lite bilder på vad jag sysslat med hittills i år.

Barcelona åkte vi till i maj

åkte vi till i maj

Maria fyllde 30 i juni



Midsommar enligt traditionens regler på Rödön



Gatufest i juli

Besök från Umeå & Göteborg



Semesterstartade på Oxsjön


Stockholm med pappa, Lina & Frida


Roadtrip Göteborg/Skåne/Österlen i augusti


Way out west




Ja, vi får väl stoppa där tills vidare. Hej.

Kommentarer
Postat av: Lizo

Det va inte lite till uppdatering. Hehe jag är nöjd

2010-11-08 @ 00:11:30
Postat av: Kakan

Bra med reflektion Aron! Och väldigt fina bilder! :)

Skrek liza när hon stod i Öster förresten?



To be continued med lite mer frekventa updates framöver I hope?!

2010-11-19 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0