Snöskigt!

Jäklarns. Vilket snörusk som härjar utanför fönstret. Jag som tänkt vara lite fiffig och tagit en flexfredag för att hinna fixa och dona med klappar & sånt (låter hurtigare än vad det är, trust me).

Men nu då. Jag vill knappt dippa tån utanför dörrn. Men är nog så illa tvungen. Har dock fördröjt det hela med en stor kopp kaffe, under filten i soffan, tittandes på skidskytte som slutade med Carl-Johan Bergman-seger. Kul för honom. Jeo. Slit och släp för dessa elitidrottare. Kan ju vara kul att slippa bli 47:a hela tiden.

Imorrn ska vi ha nån slags bakdag här, jag & Hanna, medan våra karlar ska stå för markservice och takeaway. Lite saffransbullar, knäck, havrekex och pepparkaksrullstårta med saffranskräm i ska vi försöka åstadkomma.
Smarr!

Nä, dags att slänga sig i duschen och dränka mina snösorger. Fast egentligen vill jag ju ha snö. Bara inte själva toksnöandet. Ni fattar. 

Okej. Det här arkiverar vi under avdelningen meningslösa blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0