Mark Ruffalo är mitt frikort

Häromdagen, mina trogna bloggläsare, såg jag den här filmen. Bedårande på så många sätt och nånting helt annat än vad jag väntat mig.
Så den tycker jag man kan se under en filt i soffan om man inte har något bättre för sig.

Lördag ja. Sprinten följs på TV om ni undrar. Tyvärr bjuder inte Sunkan upp till någon friluftsdans med mig idag. Istället tunga moln, dis och noll motivation. Men imorrn ryktas om solbesök så idag leker vi inomhuslek och slagborrar upp hyllor i rask takt. Fint blire. Kanske får ni se sen. 



Kommentarer
Postat av: Lou

Väldigt bra titel dessutom. Minner om svunna tider. ;)

2011-02-05 @ 11:52:00
Postat av: Anz

Utan tvekan! ;)

2011-02-05 @ 17:42:18
URL: http://shebelowthetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0