Ett ess i skjortärmen?



NY update: Har spanat in sköna Ace Hotel ett tag (såg att det fanns i din tipshög också Liza). Liksom svårt att släppa tanken på hur soft det vore att bo där. Vad säger ni pojkar & flickor. Har ni råd med en 12-13 papp? Då snacker vi givetvis in total. För resa + hotell. Eller suktar ni mer efter budgetalternativ? Ditt tips verkar annars helt ok, Figgs, men med viss reservation för pensionärsvarning. Blablabla. Ge mig edra åsikter nu!

Gällande annat.

- Förfärligt mycket firar vi H som fyller ettochtretti idag
- Förfärligt kul med Magic Numbers till Ume Open.
- Förfärligt hemskt med naturkatastrofer
- Förfärligt med ny snö när det enda man väntar på är vår!
- Förfärligt nyfiken är jag på Figges nya hydda
- Förfärligt mycket längtar jag till nästa helg då syster kommer hem på visit
- Förfärligt fel låt som vann






Bilder från www.newyorkinspiration.com

Kommentarer
Postat av: Lou

Jag litar på ditt goda omdömme!



För övrigt säger jag bara; Förfärligt!



Pöss

2011-03-14 @ 13:26:40
Postat av: Figgz!

Kalla mig pensionär då, men jag bor hellre på ett lite trist och billigt hotell. Mer pengar till shopping och annat skoj. Vi tjänar ungefär 3 000 kr per person med mitt alternativ (sex nätter; 21-27 september). Plus att vi får ett hyfsat fungerande kök.

2011-03-14 @ 18:04:02
Postat av: Anonym

Inser nu att jag resonerar ungefär som när vi åkte till Köpenhamn Anna. Okej, huvudsaken det finns AC på rummet, det är mitt enda krav! :)

2011-03-14 @ 18:22:44
Postat av: Lou

Vill inte hänken åka till det stora äpplet?

2011-03-14 @ 21:17:03
Postat av: Anz

Lou: Haha, den mest omdömeslösa som finns. Men tack!...och du, Hänken ska ju med till äpplet vettu!



Figgs: Precis som jag trodde att du skulle resonera. :) Sist bodde vi i skrubb utan AC så värre kan det knappast bli värmemässigt. Men det är ju skitsvårt det här.



Hursom, känner ni några fler som vill åka med så hojta till....

2011-03-14 @ 21:31:04
Postat av: Lou

Det hade inte jag riktigt fått med mig serru! Men vad glad jag blev nu! :)

2011-03-14 @ 23:04:10
Postat av: Elin

Ja! Jag å Krister vill!;) Haha..fast det är helt uteslutet..men ändå. Drömma kan man ju!

Kram!

2011-03-15 @ 08:30:24
URL: http://elinedholm.blogg.se/
Postat av: Lou

Anna (systeryster) hänger med... Vi vet dock inte med Erik än.

2011-03-15 @ 09:59:25
Postat av: Figgz!

Oj, vi blir alltså ett helt gäng? Skoj! Men vi kanske får anställa Anna A som samordnare/diktator. Ser framför mig att det blir alltför mycket viljor annars. Hehe...

2011-03-15 @ 17:36:21
Postat av: Lou

Ja det hade jag redan gjort ;)

Däremot är ju reseledarn inblandad nu och det kan ju kanske ge lite extra expertis i frågan.

2011-03-15 @ 19:13:45
Postat av: Figgz

Sant! Men bara en sådant sak som att enas om resdatum. Jag propsar på att vi definitivt inte ska vara där kring 9/11. Är ju tioårs-jubileum och jag kan bara tänka mig hur mycket drag det kommer vara kring det... och då menar jag inte ett positivt drag! :)

2011-03-15 @ 19:33:13
Postat av: Anz

Ojoj, vad det kommenteras. Fabulöst! Ja, tanken var väl att undertecknad skulle ta sig an utmaningen att samordna hela klicken som vill till äpplet. Vad kul att Anna den äldre vill hänga med! Fast det hade jag ju lite på känn...hehe...the more the merrier!

Men till datum ja. Hm. Jag hade väl tänkt mig nånstans 19-26 sep med omnejd (någon fyller ju år där nånstans). Kring 7-8 nätter (det skiljer inte särskilt mycket i pris). Både Figges hotellförslag och Ace Hotel har ju bra lägen, undefär lika långt uppåt som neråt. Ace i Midtown och Figges lite mer east side, närmare Empire State B. Det finns ju även möjlighet att bo i nån slags lägenhetshistoria om vi blir många.

Slutligen Elin, det hade ju varit helt magiskt om ni haft möjlighet att åka med! Men jag förstår ert kluriga läge givetvis. Kram till er alla så länge!

2011-03-16 @ 08:15:30
Postat av: Lou

Nu flyttas informationsflödet till vår egen resebyrå-sida på FB. Äppleresor. =) Be there or be []

2011-03-16 @ 09:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0