Natur(ligtvis)!

Jag har bytt skepnad och blivit en naturjunkie, utomhusförespråkare och overallposör. Kunde man föga ana. Men håll med om att vind i kind är en rätt skön kontrast mot dammig, instängd gammal sjukhusluft. 
Att gäddorna däremot inte ville vara med och leka var ju synd och skam. Men den medhavda minttuun värmde fint från insidan och gjorde bristen på fångst lite mer obetydlig i sammanhanget.

 

Igår bokades den så. Del 1 i sagan om New Yorket. Tack vare systrarna Kelm flyger vi skandinaviskt över Atlanten för en spottstyver och nu återstår endast ett tak över våra huvuden så är saken biff. Längtan kommer att bli svårhanterlig när överpeppen redan tagit plats i min kropp.

Förövrigt fick jag den här bilden i ett mms igår. Jag har tyvärr inte träffat Ivar in person ännu men ingen kille har charmat in sig så i mitt hjärta fotovägen. Vilken sötnos han är! (och ja, Björn, du är helt okej du med).





Kommentarer
Postat av: Elin

Vi vill gärna komma å se hur ni bor nuförtiden!:) Säg en helg(dag) då ni är lediga bara! Vi kommer helst mitt på dagen/eftermiddagen då barnen iaf rimligtvis visar sig från sin glada sida!:) Ivar ÄR charmig!:)

Kram!

2011-04-07 @ 21:38:14
URL: http://elinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0