I saw your face in a dream last night

Efter en lugn kväll på jobbet och min veckodos vampyrer i form av True Blood sitter jag och försöker hitta tröttheten och morgondagspeppen. HLR-utbildningsdag 2 stundar. Ett raskt race av tvåtimmarsintervaller ska betas av. I tisdags var det riktigt smidigt och jag hoppas därför på något liknande imorrn. Men först måste jag sooova lite. Men efter att ha skickat mannen på golfsemester till södra Spanien känns det tungt att försöka sussa i tom säng. Har dock bättrat på oddsen en smula med nya sängkläder. Svårslaget.

Imorrn ska weekendbagen packas för en blixttripp till Stockholm lördag-söndag. Vi är fem flickor från jobbet som lessnat på höstsunklunk och dessutom drabbats av akut shoppingsug och Peterlängt. Ska bli förträffligt fint!

Andra fina saker är att jag ska få hänga med lilla lillasyster på fredag. En hel kväll har hon vigt åt mig i sitt hektiska tonårsliv! Jag är hedrad.
Det blir hemmagjord pizza på särskilt önskemål (vad gör man inte för dom små matkräsna liven). Hade planer på att se Weeping Willows på Stads på kvällen men jag tror inte att Frida är så sugen på ett gäng skönsjungande farbröder så jag viker mig -den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0