Baby boom!

Kände att det var dags att outa min graviditet här på bloggen också, även om det troligen inte är så många som klickar in på shebelow...

Tanken är nu att den ska användas lite mer frekvent, i takt med att kaggen växer, så att mina kära saknade vänner som bor alldeles för långt bort och de som bor nära men som jag sällan träffar kan följa preggoäventyret ifall de har lust.

Jag mår just nu fint och till veckan väntar ultraljud, mer precist på onsdag då Henrik även passar på att fylla 32!
Snart halvvägs alltså. Galet.

Puss på er och trevliger helg!




Kommentarer
Postat av: Svägan!

Jaaaa, äntligen :)



Nu kör vi! baby boom is the shit! Lova vill ha en kusin, NU :)

2012-03-09 @ 21:06:42
URL: http://fladderben.blogg.se/
Postat av: Figgz

Så där ja! Keep blogging!

2012-03-09 @ 23:21:54
Postat av: Elin

Men se där en sån söt!:)

2012-04-02 @ 20:16:21
URL: http://elinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0